Shrap-Drakers Fishing Forum
Co trzeba zrobić aby powstał odcinek no kill?
#1
Witam, chciałbym zaprosić wszystkich do dyskusji.

Tak jak napisałem, chciałbym się dowiedzieć co trzeba by zrobić aby powstał taki odcinek, a ponieważ jestem zielony w tym temacie, prosiłbym aby osoby posiadające jakąkolwiek wiedzę na ten temat się tu wypowiedziały. Nigdy nie chodziłem na zebrania koła i tak naprawdę zacząłem się tym interesować od niedawna.

Co jakiś czas na forach ukazuje się petycja dot. takiej czy innej rzeki o stworzenie odcinka no kil, którą podpisujemy a dalej to tak naprawdę nie wiemy co się z tym tematem dzieje (w którym miejscu grzęźnie). Widać, że na terenie polski ludzie potrafią się zorganizować i takie odcinki powstają. Rozmawiając prywatnie z drakersami często się słyszy "daj spokój, nie jedna taka petycja już była, to nie przejdzie" Innym się jednak udaje, czyli da się.

Więc spróbujmy zebrać tu informacje dot. tego tematu a może wspólnie uda się wyciągnąć jakieś wnioski.

Zacznijmy od początku. Czy w takich sprawach decyduje (głosuje) zarząd okręgu?
gdzie trafia petycja? Rozumiem, że zarząd wybierają w głosowaniu członkowie koła, proszę o sprostowanie jeśli się mylę.

Jeszcze raz zachęcam do wypowiadania się w tym temacie. Widać, że wielu drakersów łowi na muchę. Czy nie pięknie byłoby pójść dalej i pokusić się o no kil dopuszczający łowienie tylko na muchę?
Odpowiedz
#2
Nie jestem do końca pewien ale koło nic do "no kill" mieć nie może. Pewnie że sobie może do okręgu petycję napisać ale jeśli przykładowo:

Załóżmy że na pomysł odcinka takiego wpada jakieś koło w siedleckim i chce zrobić "no kill" na siedleckim Bugu. Po pierwsze nawet w tym kole nie będzie tak że każdy wędkarz będzie za "no kill", ale załóżmy że z koła 300 osobowego 30% co i tak jest b.dużo.

Załóżmy że ZO wie mniej/więcej ilu wędkarzy łowi na takim odcinku, niech będzie to w skali roku 1000 osób.