Shrap-Drakers Fishing Forum
Aparat fotograficzny dla wędkarzy
#1
Panowie. Nie można zaprzeczyć, iż częścią naszego wspaniałego hobby jest fotografia. Chyba każdy z nas zabiera nad wodę aparat fotograficzny, by fotografować nie tylko złowione ryby ( przed wypuszczeniem, rzecz jasna Usmiech), ale również otaczającą nas przyrodę, która nas tak zachwyca, prawie tak jak złowione trofea! Tutaj pojawia się zagadnienie na temat sprzętu jakim jest właśnie aparat. Teraz, gdy lustrzanki są w zasięgu ręki, a zwykłe cyfrówki są jak chleb powszedni stoimy niewątpliwie przed trudnym wyborem z szerokiej oferty dostępnego na rynku sprzętu.

Nie ukrywam, że właśnie borykam się z tym problemem i proszę o pomoc Usmiech

Przez rok cykałem zdjęcia Olympusem E410 ze standardowymi obiektywami, które do niego dołączali. Robił nawet całkiem ciekawe zdjęcia ( w kwestii fotografii jestem laikiem, więc moja wiedza i umiejętności są na dość niskim poziomie ), ale nie do końca byłem z niego zadowolony... i teraz mam problem: jaki aparat wybrać. Kolega podpowiedział mi Canona EOS 400D ( np. http://www.photooutlet.eu/product.php?id=27609&categorie=0 ). Kolejny polecił Sony Sony Alpha A200K. A ja generalnie dalej jestem w kropce, choć szala przechyla się nie wątpliwie na stronę Canona.

A może macie jakieś inne typy? Czekam na Wasze rady Usmiech
http://www.facebook.com/ShrapDrakers/
Odpowiedz
#2
Bardzo dobry temat!
A dla wędkarza w szczególności. Bo to i piękno przyrody, niekiedy piękny wschód czy zachód słońca, oczywiście trofeum wędkarskie, jakaś inna szczególna chwila nad wodą…, itd. Pamięć jest zawodna, a zdjęcie wszystko przypomni. Ja np. wybrałem z sezonu 2008 około 400 fotek, oprawiłem muzycznie i mam godzinny filmik. Fajna sprawa, polecam!

Ale do rzeczy.
Dokładnie rok temu miałem taki sam dylemat z aparatem. Uznałem, że trzeba iść z duchem czasu i postępu i wymienić kliszę na cyfrę.