Shrap-Drakers Fishing Forum
Sprzęt i akcesoria muszkarskie
#1
Jako, że stałem się szczęśliwym posiadaczem muchówki Konger World Champion Fly 2.7 4/5 i jestem kompletnie zielony w temacie muszkarstwa Oczko mam prośbę o koleżeńską pomoc w skompletowaniu sprzętu muszkarskiego Usmiech

Wędkę już mam, podobnie podbierak Oczko oraz pean (znaczy szczypczyki) do wyjmowania muszek z rybich pyszczków oraz kamizelkę Usmiech Czego jeszcze potrzebuję oprócz kołowrotka, much i sznura rzecz jasna? No i polecane przez Was miejsca, gdzie w godnych cenach można nabyć te akcesoria Usmiech

Jeśli można, to polećcie od razu jakieś sprawdzone marki. Jeśli chodzi o sznur to zdecydowałem się na DT.

To co towarzysze, pomożecie ...? Oczko
Odpowiedz
#2
Siemanko ja expertem nie jestem ale swoje polowilem
Przydadza Ci sie przypony koniczne,smar lub sprej silikonowy do suchych much,cazki do odcinania zylki i jazda nad wode
Odpowiedz
#3
Cążki już mam Oczko he he Muszę Harpa wywołać do tablicy Oczko
Odpowiedz
#4
Na początek masz wszystko, oczywiście oprócz sznura, kołowrotka itd. Usmiech
Odpowiedz
#5
Michaś a przynęty masz??Pfftt
Odpowiedz
#6
No nimom Oczko Ale bedom panocku, bedom Oczko Ino s casem Haha
Odpowiedz
#7
no bo myślałem, że o najważniejszym zapomniałesPfftt
Odpowiedz
#8
No wiesz ... Oczko Tylko dopadnę jakąś bażancicę, tydzież koguta, sarnę, zająca, lisa ... Oczko I zacznę kręcić, że ho ho! Oczko I bedom muszki panocku Oczko
Odpowiedz
#9
Michał ja od siebie tylko jeszcze dorzucę żyłki na końcówki do przyponów najlepiej na małych szpulkach i moim zdaniem najważniejsza sprawa to porządne okulary z polaroidowe szczególnie gdy będziesz łowił suchą lub mokrą muchą.
A tak zupełnie na koniec to przydałby Ci się również porządne oddychające spodniobuty oraz buty do brodzenia, później jeszcze kurtka i parę innych drobiazgów, ale o tym już następnym razem.